Zájem klientů?Komunikujte s nimi.

16.12.2019

Nepodceňujte komunikaci s komunitou. Firmy musejí neustále komunikovat se svými zákazníky! Pocit pozornosti je velmi důležitý. Na co se zaměřit, a jak zůstat v pozornosti zákazníků. 

Uvědomme si

Když mluvíš jsi slyšet.

Přestavte si firmu, brand, která s vámi neustále komunikuje pomocí direct mailů, přeje na svátky a posílá vám neustálé výhodné akce, nabídky.

Je příjemné, když na vás dává někdo pozor. A teď si představte, že vaše firma má tu možnost se starat o své klienty. 

Vše co potřebujete je pouze mít následné prvky:

  • Databázi klientů
  • Připravenou kampaň
  • Určení výsledků
  • Kontrolu výsledků a procesu 

Typy pro komunikaci

Akce a slevy jinak

Akce a slevy jsou tradičním marketingovým tahákem, jak zaujmout pozornost klienta. Častokrát ale nezaujme pozornost neuvěřitelné číslo, které je často klamem, nýbrž barevnost a strategické umístěním detailů, prvků, jako jsou text nebo třeba fotografie.  

Sezona svátky

Každý měsíc v roce je specifický a v každém měsíci je skrytý svátek, který se dá využít ke komunikaci s klientem.

Spotřební chování v těchto obdobích jsou často rekordní.

Popřát na svátek jména je v normálním životě slušnost. U firem je to pozornost. Možnost využití akce tu není výjimkou.

Kde s klientem komunikovat?

Tam kde klienti jsou.

Trendem dnešní doby je Instagram. Není ale vždy nutné vystavovat svou reklamu na internetu. Daleko užitečnějším způsobem je lidmi komunikovat na přímo.